Monday, April 19, 2010

Hidupku yang indah~

@@Alhamdulillah, masalah ku dah selesai... Mungkin mengecewakan dan masih meninggalkan kesan di sudut hatiku, namun rasa syukur tetap ku ucapkan~ [bapak skema punyew ayat]@@

**xde idea...just dat, aku rasa hidupku indah.. **

##semua account aku kat alam maya ni aku da delete..tggl fb ngan bloggie ni je.. rasanya aku xkan delete kot 2 account ni..tp, gambar2 ku...tggl di bloggie ku syg ni je...nk delete tp rasenye xpe lah aku biarkan kat sini...mungkin nanti kalau ku dah bersedia akan ku delete account ni..[sob sob]##

##aku dalam alam angau overboard dengan something...setiap hari aku buat benda yg sama sebab perasaan angau overboard aku tu..##

##aku nak mid sem dah minggu depan tapi aku still x paham apa yang aku belajar, walhal baru satu subject aku blaja..lagi satu subject still xde lecturer..unbelievable??TOTALLY!!next week exam and not a single class..huuu~only this saturday we gonna have our first class..harap soalan exam senang..haha~##

**my life just begin again**

**hope for the best~**

No comments: