Friday, November 07, 2008

High School Musical 3-Senior Year


Hmm..td aku dengan kawan2 adik aku and opkos dgn adik aku skali pergi tengok wayang.. Punya larr lama kitorang terpacak kat situ sbb nak pilih nak tengok citer apa..Takde citer yang best.. Masing2 taknak tengok HSM 3 sebab semua kawan kitorang cakap citer tu tak best.. Pas2 diorang cadangkan tengok citer Burn(citer antu)..unfortunately, my adik yang penakot tahap gaban tu tak nak.. and ada sorang kawan dia pun tak nak. hmm..

Lastly diorang cadang nak tengok citer my best friend's girl(18PL)..Haha..mulanya kitorang nak tipu je umo kitorang..tapi, ada 2 orang kawan adik aku yang kecik comey je..akak kat kaunter tu ckp kalau nk msk nanti sure orang kat bawah mintak ic..punya larr aku ayat akak tu mintak tolong dia 'kautim' dengan abang2 kat bawah...tp x boleh..sedap je kitorang menipu..aku cakap budak2 tu adik2 aku...ada yang 17 tahun n yang len da univ..haha..padahal dorg sumer baru 16 thn..siap tipu..masing-masing pilih satu nama univ..ada yang dr uitm..um n apa lg ntah..nampak sgt menipu!!bayangkan r..akak tu tengok id aku n aku br 18 thn!!pelik x pelik??td ckp bdak2 tu adik aku..haha..

Last2 aku dah tensen aku ajak tengok citer HSM 3 je..senang! sapa banyak bunyi aku suruh msk wyg sndiri..haha..Then kitorang pun beli larr tiket HSM 3..diorang sumer bayar RM9 coz xde student ID..Aku byr RM7..huh,rm 2 je beza..hahax..bantai r..pas2 kitorang pergi makan,shopping buku,kosmetik and apa lagi ntah..aku beli novel 1,komik 1,maskara 1 and apa lg ntah..

pukol 1.45 kitorang gerak pergi cinema..org da masuk.kitorang masuk pas2 bermula lah cerita yang kitorang punya larr cakap ak best mulanya..Last2..masa tengok citer tu kitorang asik ketawa je..lawak+happy sangat..haha..suka tengok diorang punya friendship and love relationship in there..hehe..walaupun ramai ckp citer tu tak best,tp aku and kwn2 adik aku sumer rasa citer ok!!i give 8 star out of 10!!yang pasti kitorang tak menyesal keluar tengok cerita tu!!best!!tapi its all up to u all larr..kalau korang rasa tak best aku takleh cakap apa2..hehe

No comments: