Thursday, October 23, 2008

sOrry~

kenapa larr manusia ni susah sangat nak berterus-terang??? kalau betul suka cakap larr suka.. kalau benci cakap benci.. kalau marah cakap marah.. kalau merajuk suruh larr pujok.. kan senang camtu.. daripada diam je... aku wat dunno je kalau kau tak cakap apa masalah ko... mane larr aku boleh bace fikiran ko tu... dari dulu korang suka macam tu!! tensen tahu?? aku x paham apa yang ko nak sebenarnya.. aku da try jd kawan yang baik... tapi kalau ko rasa aku gagal apa leh buat?? lastly...sorry larr kalau ko marah or majok ngan aku.... seyes aku tak tau... ko pun tak pernah nak amik tau kalau aku terasa hati ngan ko punye mulut yang berbisa tukan?? takpe aku tak kisah.. aku paham....




yareen
24/10/08
0156

2 comments:

zaidharis said...

OMG,
sumone tengah marah?
heheh,
eh,
ada ym?

Dyazz said...

yew..mara n majok ngan aku..
biar r diew..mcm dak kcik..da bsar2 nak majok2 agi..kalu pompuan leh trime agi..neh..adesyh!!lelaki..
hahax..ym aku da post kat ur blog comment~